2022.11.30. 19:21
Igazgatási szünetet rendeltek el a szécsényi közös önkormányzati hivatalban
Dr. Pifka-Boda Zsuzsanna, a város jegyzője a település közösségi oldalán számolt be arról, hogy Szécsény képviselő-testületének döntése értelmében 2022. december 22-e és 2023. január 6-a közötti időszakra igazgatási szünetet rendelt el a Szécsényi Közös Önkormányzati Hivatalban.
Az igazgatási szünet ideje alatt a hivatalban a személyes ügyfélfogadás szünetel. Azonban halaszthatatlan ügyekben – ilyen például a haláleset anyakönyvezése – 8.00 és 16.00 óra között a +36 70 331 2900 –as telefonszám hívható.
Emellett arra kérik az ügyfeleket, hogy ebben az időszakban a kérelmeiket, igényeiket, panaszaikat, bejelentéseiket elektronikusan a [email protected] email-címre, vagy postai úton juttassák el a hivatalba. A közös önkormányzati hivatalban az igazgatási szünetet követő első ügyfélfogadási nap: 2023. január 9-e.