2018.08.02. 18:16
Ön se kapott vízszámlát? Mondjuk, mit és hogyan változtatott a vízmű
Szerkesztőségünkhöz az elmúlt időszakban számos panasz érkezett, miszerint több nógrádi településen sem kapott a lakosság vízszámlát.
Fotó: Shutterstock
Az ügyben megkerestük Gere Tündét, az Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt. kommunikációs irodavezetőjét, aki kérdésünkre elmondta, hogy nemrégiben elkezdődött a rendszerük modernizálása.
– A fejlesztéseknek köszönhetően hosszú távon az ügyintézés egyszerűbbé és gyorsabbá válik, így ügyfeleink is könnyebben kaphatnak választ kérdéseikre, kéréseikre. Az informatikai rendszer átállása érinti a felhasználói tömeges számlák kibocsátását is. A számlázás egyes felhasználói csoportoknál már megkezdődött, amely folyamatosan kerül kiterjesztésre valamennyi felhasználóra – tájékoztatta portálunkat az irodavezető.
Hozzátette: az eddig eltelt időszakban ki nem állított számlák kiküldésénél, illetve a fizetési határidők meghatározásánál társaságuk arra törekszik, hogy a felhasználók érdekeit a lehető legteljesebb mértékben figyelembe vegye. Az elkövetkezendő időszakban még nem a normál rendnek megfelelően állítják ki a számlákat, de a visszamenőleges időszak ki nem számlázott mennyiségét nem egy számlában kapják majd meg a fogyasztók.