Izomból a harmadik helyen

2021.05.27. 10:10

Rekordokat döntött a Xiaomi az első negyedévében

Bevált a cégnek az Okostelefon × AIoT stratégia minden piaci szegmensben. A Xiaomi tartja globális harmadik helyét a mobilgyártók között.

Forrás: Xiaomi

 

A cég első negyedévének pazar pénzügyi mutatói:

● Teljes árbevétel 76.9 milliárd jüan, az éves növekedés 54.7%;

● Bruttó nyereség körülbelül 14.2 milliárd jüan, az éves növekedés 87.4%;

● A nem IFRS szerinti, korrigált nettó nyereség 6.1 milliárd jüan, az éves növekedés 163.8%.

A Xiaomi továbbra is a harmadik legnagyobb okostelefongyártó a világon.

A versenyképessége különösen a prémium okostelefonok szegmensében erősödött.

A Canalys piackutató szerint a leszállított készülékek tekintetében a Vállalatcsoport megőrizte 3. helyét az okostelefonok globális piacán, a piaci részesedése 14,1 százalék volt.

Az eredmények megerősítették, hogy helyes volt a Smartphone × AIoT stratégiát követnie a vállaltnak.

Az IoT és lifestyle termékek eladásai 40,5 százalékkal bővültek és elérték a 18,2 milliárd jüanos árbevételt az idei első negyedévben. A Xiaomi okostelevízióiból 2,6 millió kelt el világszerte. Az All View Cloud (AVC) szerint

Kínában már a kilencedik egymást követő negyedévben vezeti a piacot, a világban pedig az öt legnagyobb televíziógyártó között volt az idei első negyedévben. A vállalat nagyképernyős okostévéi különösen népszerűek.

A Xiaomi külpiacokról származó árbevétele 50,6 százalékkal nőtt egy éven belül és elérte 37,4 milliárd jüant. A Canalys szerint, a Xiaomi piaci részesedése és a leszállított készülékek száma alapján az idei első negyedévben az öt legnagyobb mobilgyártó egyike volt 62 országban és piacvezető 12 országban és régióban.

A Xiaomi több fontos külpiacon is erősítette a versenyképességét. Szintén a Canalys szerint, 85,1 százalékos éves növekedést követően, a Vállalatcsoport először szerezte meg a második helyet Európában az okostelefonok piacán az elmúlt negyedévben, a piaci részesedése 22,7 százalék volt.

Kelet-Európában már az egymást követő második negyedévben lett piacvezető,

az okostelefonok eladásai 81,8 százalékkal növekedtek egy éven belül és a vállalat piaci részesedése elérte a 32,5 százalékot.

Oroszországban, 32,1 százalékos piaci részesedéssel először lett piacvezető mobilgyártó a Xiaomi.

Borítóképünköm a Xiaomi átlátszó tévéje

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a nool.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!