2024.07.10. 00:06
Fontos változás az autópálya-matricáknál, ennek minden autós örülni fog
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. jelentős könnyítést vezetett be az ügyintézésnél.
Fotó: Karnok Csaba / delmagyar.hu
A videós ügyintézésre számos e-matricával kapcsolatos ügytípus esetében van lehetőség. A megoldás egyszerűbbé teszi az ügyintézést és időt takarít meg, hiszen így
nem szükséges bemenni személyesen a társaság ügyfélszolgálatára.
A NÚSZ Zrt. videós ügyfélszolgálata a Videóhívás gombra kattintva érhető el a társaság honlapján hétfőtől péntekig 8 és 16 óra között, magyar nyelven. Az eddigi tapasztalatok alapján
mobiltelefon helyett laptop használatát javasolják,
mivel az ügyintézés során be kell mutatni a személyes és járműadatok megerősítéséhez szükséges dokumentumokat, és ezt könnyebben, kényelmesebben lehet megtenni ezen eszközök használata mellett.
Az Origo azt írja: a videós ügyintézési csatornán lehetőség van például e-matrica másik járműre történő átírására, a vásárlás során tévesen rögzített rendszám/felségjel javítására (maximum 3 karakter erejéig), pótdíjkedvezmények igénybevételére vagy pótdíj-maximalizálási kérelem benyújtására, téves detektálással, esetleg e-matrica-igazolással kapcsolatos ügyintézésre, továbbá részletfizetési kérelem benyújtására.
Az online felületen lehetséges az esetlegesen felmerülő ügyintézési díj és a pótdíj befizetése is.
Krimi
- Ne a szerencsén múljon: a kéményseprő elűzheti a csendes gyilkost
- Kigyulladt a Mátrai Erőmű ötös blokkja, nagy erőkkel vonultak ki a tűzoltók
- Hatalmas pánik a reptéren: felrobbant egy utas táskája
- Kilógott a holttest lába, így bukott le a gyilkos
- Kokainos pizzát szolgáltak fel egy étteremben