szponzorált tartalom

2021.02.24. 11:03

Edzés otthon? Tényleg megéri!

Morning fit training of couple at home. Active man and woman in sportswear doing exercise on the press in their house, healthy lifestyle, physical culture

Forrás: freepik

A koronavírus miatt kialakult helyzet sokakat ráébresztett arra, hogy a fontosnak ítélt edzés otthon is elvégezhető. Az interneten számos videó kering tornagyakorlatokról, hogy miként lehet a leghatékonyabban átmozgatni a test minden részét. Nők és férfiak egyaránt találnak nemüknek megfelelő terveket.

Azok az egyének, akik már a karanténos időszak előtt is megfordultak edzőteremben tudják, hogy mennyire lényeges a rendszeres átmozgatás. Az edzés otthon nem annyira bonyolult viszont jól jöhet néhány kellék. A nők fő célja a formás popsi, illetve a lapos has szokott lenni. A férfiak többségének pedig a hasizom és erős bicepsz lebeg lelki szemei előtt.

Az eredményes edzés otthon tényleg lehetséges?

A kérdésre a válasz egyértelmű igen. Gumiszalagokkal és más kellékekkel növelhető a hatékonyság. Ezek a kiegészítők nem foglalnak sok helyet a lakásban. Mindig könnyen hozzáférhetőek és költségvetés szempontjából előnyösek, mert csak egyszer kell megvásárolni őket.

Természetesen ezek nélkül is végezhető az edzés otthon. Bizonyos idő elteltével, sok kitartással és helyes táplálkozással bárkinek nagyon szép alsó- és felsőteste lehet.

Saját testsúlyos edzés otthon végezhető gyakorlatai

Az életmódváltástól mindenki tart, mivel ez elég sok lemondással jár. Többnyire nem is amiatt nehéz nekifogni, hogy valaki nem fogyaszthatja a kedvenc ételeit. Az erősítő gyakorlatok beiktatása a hétköznapokba nem annyira egyszerű, tehát a vasakarat elengedhetetlen.

A saját testsúlyos edzés otthon nem kell a testépítésről szóljon. Kezdésnek elég egy kis bemelegítés, ami lehet néhány fekvőtámasz és felülés. Senki se fogjon bele egy haladóknak címzett programba, mert úgy gondolja, hogy a teste képes rá. Ezzel csak azt lehet elérni, hogy kis idő után lemond az egyén az egészről és nem folytatja tovább.

A saját testsúlyos edzés otthon minden alkalommal az izomzat átmozgatásával kezdődjön. A bemelegítés során fokozódik a vérkeringés, ami a sérülés elkerülése miatt fontos. A lényeg, hogy senki se terhelje túl magát és fokozatosan emelje a gyakorlatok ismétlésszámait!

(PR cikk)

Címkék#hirdetés

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a nool.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában