szponzorált tartalom

2021.02.24. 14:01

A webáruház készítés és a tartalommarketing kapcsolatáról

A tartalommarketing kifejezéssel manapság nagyon sokat találkozhatunk – mégis, a tapasztalat azt mutatja, sokan vannak, akik előtt nem teljesen világos a webáruház készítés és a szóban forgó tevékenység kapcsolata. Nem árt, ha tudjuk, a megoldás kulcsa szolgáltatja az alapot a webshopok sikeres működéséhez.

shopping cart on laptop, online shopping concept

Forrás: freepik

Mi is az a tartalommarketing?

A címszereplő tevékenység alatt többek között a tartalomgyártást értjük – tartalomgyártást, aminek a célja az adott brand népszerűsítése.

Az internet, bár talán elsőre nem úgy tűnik, szöveges műfaj – és előreláthatóan az is marad. Ennek tükrében pedig egyáltalán nem mindegy, milyen okos tartalommal töltjük fel a felfuttatni készülő webáruházunkat – és itt bizony elsősorban nem az általunk prezentált termék vagy szolgáltatás leírását értjük.

Hogyan nyerjünk minél több látogatót?

Minden webáruház tulajdonos szeme előtt egy cél lebeg, legyen bármilyen eltérő is a tevékenységük: minél több látogató, potenciális vásárló bevonzása. A tartalomgyártás, persze csak akkor, ha okosan van megoldva, olyan, mint egy mágnes, ami közelebb vonzza a lehetséges vásárlókat az általunk létrehozott értékesítési tölcsérhez.

Az alkalmi látogató is hasznos

Egy utópisztikus világban minden látogató vásárló is lenne egyben. Persze a valóságban másként áll a helyzet – nincs ezzel különösebb gond, hiszen az ütős tartalmakkal bevonzott látogatók is népszerűsíthetik a honlapunkat, arról nem is beszélve, hogy általuk a Google találati listájában is jobb helyezést érhetünk el.

Webáruház készítés – milyen tartalommal töltsük meg a honlapot?

A tartalommarketing alapja a szövegírás. A kérdés már csak az, milyen frappáns és releváns szövegekkel töltsük meg a website-ot? Az irányelv legyen ez: az adott tartalmaknak valamilyen módon hozzá kell járulni a weboldal látogatottságának felpörgetéséhez.

A releváns tartalom egyrészt látogatót hoz, másrészt megválaszolja az oldalunkra tévedő személyek kérdéseit a kínált termékkel, illetve szolgáltatással kapcsolatban, harmadrészt pedig meggyőzi őket arról, hogy a lehető legjobb helyen járnak a problémájuk megoldásához.

(PR cikk)

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a nool.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában