Mit takarnak a linképítés árak kis-, közepes és nagyvállalkozásoknak?

Rengeteg keresőmarketing cégnek lehet látni a weboldalán az árak alatt több típusú linképítés csomagot, viszont még laikusként is látszanak a hatalmas eltérések egy-egy árajánlat között. Nézzük meg, mit jelent a linképítés ár, ha kisvállalkozásról, közepes méretű cégről vagy épp egy hatalmas multiról van szó.

Linképítés árak kisvállalkozásoknak vagy egyéni vállalkozóknak

Ezeknek a kisvállalatoknak általában elegendő szokott lenni a legkisebb linképítési csomag, melynek ára esetenként változó, így körülbelül havi 20.000-50.000 Ft közötti összeget érdemes elképzelni.

Mit takarnak az alapcsomagok? Általában egy kisebb volumenű SEO-auditot, 5-10 darab PR szöveg megírását, valamint a megjelent szövegekben lévő linkek vagy prémium linkek közepes DA értékű oldalakra történő kihelyezését. Az ilyen esetekben főként a lokális SEO-ra helyezik a hangsúlyt a SEM szakemberek, így a linkek nagy valószínűséggel a helyi médiákban fognak megjelenni.

Linképítés árak középvállalatok számára

A középvállalatok esetében már kicsit nagyobb a konkurencia, hiszen sokszor külföldi cégek is beszállnak a magyar piaci versenyszférába, így a linképítés ezen cégeknek nem maradhat ki a marketing stratégiájukból.

A linképítési csomagárak is magasabbak, hiszen 50.000 és 150.000 Ft körüli összegeket érdemes észben tartani ilyenkor. Ezért az árért általában egy rendes SEO-auditot, komoly linképítési stratégiát, kb 20-30 db PR cikk megírását, illetve közepes vagy magas DA értékű oldalakra kitett linkeket vállal a legtöbb SEO-SEM cég.

A linkek regionális vagy országszintű portálokra kerülnek ki, illetve az sem ritka, ha szaklapokban jelennek meg egy cégnek a szakmai PR bejegyzései.

Linképítés csomag multiknak

Mivel a multinacionális cégeknek nemzetközi szinten kell tartaniuk a marketing stratégiájukat, így a linképítést sem hanyagolhatják el. A keresőmarketing ügynökség üzleti kapcsolataitól függően egy multinak való linképítési csomag ára 150.000 Ft és több millió dollár között is lehet, hiszen a legnagyobb nemzetközi portálokra igen nehéz külsősként felkerülni még egy PR cikk formájában is.

Mit kapnak a multik ezért az árért cserébe? Minőségi előretervezést, folyamatos SEO-auditot, állandó kapcsolattartást a népszerű portálok szerkesztőivel, illetve szakértői PR cikkek megírását, valamint a cég üzletpolitikájához passzoló promóciós stratégia kidolgozását mind a marketing, mind a linképítés esetén.

Kérje a Vírus Média Keresőmarketing Ügynökség segítségét, ahol a linképítés ára mindig az ügyfél egyedi igényeihez igazodnak.

 

Hozzászólások