kedvező hatása lesz

2021.07.10. 15:21

Műszakilag elkészült a Hódmezővásárhely-Szeged tram-train-beruházás

Év végéig nyolc szerelvény érkezik, amelyekkel elindulhat a menetrend szerinti közlekedés.

Algyő, 2021. április 29. Algyő és a Hódmezővásárhelyi Népkert állomás között halad a 003-as pályaszámú Stadler tram-train motorvonat a szerelvény nagysebességű futópróbáján Szeged Rókus és Hódmezővásárhely között 2021. április 29-én.

Forrás: MTI

Fotó: Máthé Zoltán

Műszakilag lényegében elkészült a Hódmezővásárhely-Szeged tram-train-beruházás – nyilatkozta a Délmagyarországnak a fejlesztésért felelős kormánybiztos, Lázár János (Fidesz).

A napilap cikkében a térség országgyűlési képviselői posztját is betöltő politikus kifejtette, év végéig nyolc szerelvény érkezik, amelyekkel elindulhat a menetrend szerinti közlekedés.

Lázár János szerint nincs olyan vásárhelyi család, amelyet ne érintene a vasútvillamos-fejlesztés, és kedvező hatással lesz sok szegedi család életére is. A tram-train megfizethető, gyors és kötöttségektől mentes alternatívája az autós közlekedésnek – mondta.

A kormánybiztos hangsúlyozta, a traim-train Magyarország leginnovatívabb közlekedésfejlesztési beruházása, amelynek eredményeire építve az ország más térségeiben is elképzelhető hasonló fejlesztés. A siker legfontosabb mércéje azonban, hogy elégedettek legyenek vele azok, akiknek épül. Ezért a menetrenddel, a jegyárakkal és a digitális szolgáltatásokkal kapcsolatos konzultáció indult. Arra is kíváncsiak, milyen bérletkonstrukciókat alakítsanak ki, és mi a fiatalok véleménye az éjszakai menetrendről.

Borítókép: Algyő és a Hódmezővásárhelyi Népkert állomás között halad a 003-as pályaszámú Stadler tram-train motorvonat a szerelvény nagysebességű futópróbáján Szeged Rókus és Hódmezővásárhely között 2021. április 29-én.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a nool.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában